Dar nepateko į savo vasaros „Vacay“ planus? Mes turime juos čia

Anonim

Apsvarstykite mūsų kelionių dienoraščių serijos savo skaitmeninį pasą šią vasarą. Eikite kartu, nes mes pažvelgsime į tai, kur mūsų sveikatingumo bendraautoriai nukreipia kai kuriuos tyrimus ir plėtrą. Šią savaitę mes žymime kartu su joga ir „Om & the City“ įkūrėju Jules Hunt.

Pastaruosius penkerius metus Balis yra mano kibirų sąraše. Nuo nuostabių vešlių ryžių laukų, begalinių masažų ir smoothie dubenėlių iki vykstančios jogos ir banglenčių kultūros nėra nuostabu, kad tiek daug žmonių prekiauja banglentių lentelėmis.

Metai po metų aš surandu dar vieną priežastį, kodėl negalėjau vykti, bet tik ne šiais metais. Sausį išvykusi iš darbo visą darbo dieną sau, žvaigždės išlygino save ir spontaniškai nusprendžiau rezervuoti savo skrydį, po to, kai palaikau ryšį su žmogumi, kurį trumpai pažinau vidurinėje mokykloje (ei, Allison Murray!). Allisonas ir aš praleidome 15 pilnų dienų gražiame Balyje kartu. Čia yra svarbiausi momentai, jei galvojate apie save pasitikrinti šį sveikatingumo prieglobstį.

Ką daryti.

„Pinterest“

1. Norėdami išsinuomoti kiekvieną miestą, išsinuomokite motociklus.

Vienas didžiausių patarimų Balio lankytojams - būti drąsiam ir išmokti važiuoti motociklu vos tik atvykus. Sutaupysite tiek laiko ir pinigų, tiek galėsite tyrinėti savo noru. Tai toks jaudinantis būdas apeiti. Kaip ir vairuodamas mašiną ar važiuodamas dviračiu, jis gali būti pavojingas, jei nekreipi dėmesio į eismą. Bet kai jūs įvaldysite kelius, pasijusite kaip visiška badaja.

2. Su vietiniais tyrinėkite ryžių terasas, šventyklas ir krioklius.

Norėdami sutaupyti laiko, pasamdėme vietinį vairuotoją už 700 000 IDR (iš viso 53 USD), kuris nuvežtų mus į visas mūsų stoteles per vieną pilną 12 valandų dieną. Tai buvo daug ekonomiškiau nei eiti per turizmo kompaniją, ir mes nebuvome susieti su griežtu daugiaviečių kelionių grupės tvarkaraščiu. Per 12 valandų aplankėme garsųjį Balio sūpynę, pasivaikščiojome po žandikaulį krintančia puošnia Jatiluwih ryžių terasa, pamatėme Pura Ulun Danu Beratan šventyklą ir nuėjome į Aling Aling krioklį. Yra tiek daug ką pamatyti, bet jei planuojate iš anksto, tai visiškai įmanoma, kad tilptų viskas!

3. Nusileiskite atpalaiduojančia SPA ir jogos diena.

„Pinterest“

Po kelių dienų žvalgymo ir maisto komos jūsų kūnas pradės SPA dieną. Eikite į jogos barnį Ubudą, kad gautumėte rytinę vinyasa srautą, tada paspauskite „Taksu“ SPA, kad atliktumėte viso kūno masažą, šveitimą ir gėlių vonią. Aš labai rekomenduoju leisti kuo daugiau masažų Balyje prieš grįždamas namo - kainos ir kokybė yra beveik per geri, kad būtų tiesa.

Kur apsistoti.

„Pinterest“

1. „Casa Ocean View“ Canggu.

Dėl bohemiško prašmatnumo (ir turiu pasakyti

labai įsivaizduojama) „Airbnb“, apsistokite „Casa Ocean View“. Tai buvo rojus su nuostabiu baseinu, nuostabiu vaizdu ant stogo ir šiuolaikišku „Bohéme“ dekoru. Tai šiek tiek toliau į džiungles, bet jei turite motociklą, jums nebus problemų apvažiuoti. Kitu atveju turėsite vaikščioti ar naudotis privačiu „Airbnb“ vairuotoju, kad įliptumėte ir išliptumėte.

2. Boho Binginas Uluvatu.

Jei norite jaustis kaip viešnagės karališkuose rūmuose, Boho Bingin yra jūsų vieta! Vietovė yra esminė visų pramogų ir paplūdimio pramogų metu, tačiau vėlgi rekomenduoju išmokti važiuoti motociklu. Keliai rajone nėra perpildyti, todėl apeiti yra gana lengva!

Kur valgyti.

1. Pienas ir Madu.

Pro patarimas: Eikite į „Milk & Madu“ pusryčius! Mes ten valgėme keturis kartus, jei tai ką nors pasako apie tai, koks nuostabus yra ekologiškas, šviežias, vietinis maistas. Mano mėgstamiausi patiekalai buvo mango blynai, kokteilis su dubeniu ir muselio dubenėlis. Tai taip pat puiki vieta naktį vėsinti gyva muzika, kava ir desertu!

2. Ulekanas.

Norėdami gauti autentišką ir ne šio pasaulio indoneziečių virtuvę, turite išbandyti Ulekaną! Jūros gėrybių karis buvo skanus, viena iš mano mėgstamiausių vakarienių kelionėje iki šiol.

3. Dramblys.

Veganiškiems patiekalams patiks dramblys. Ir net jei nesate veganas, jums patiks jo maistas ir misija. Dramblys yra susijęs su ekologiškai sąmoningomis iniciatyvomis, tokiomis kaip vandens išsaugojimas, daržovės be chemikalų ir tvarus atliekų tvarkymas.